Бескидський тунель у Карпатах будують "ударними" темпами

Показники будівництва тунелю випереджають графік

Бескидський тунель у Карпатах будують "у…

Тривають роботи зі спорудження нижнього уступу нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах. Станом на 8 серпня будівельники пройшли 1 177 метрів, пише Depo.Закарпаття з посиланням на прес-центр Укрзалізниці.

Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу.

Оскільки пройдено більшу частину нижнього уступу, загальна протяжність якого 1 764 метри, до роботи підключилися інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. Зараз повністю готові 28 із 49 ніш та сім з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитися колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери.

Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу уже розпочали споруджувати прохід між новим та старим тунелями.

Загальна вартість проекту з будівництва тунелю – 2,2 млрд грн з ПДВ. Із них загалом освоєно 1,08 млрд грн, у тому числі 325 млн грн у 2016 році. У структурі освоєних коштів: 533,6 млн грн за кредитом ЄБРР (у цьому році – 30,2 млн грн), 239,2 млн грн від ЄІБ (використані цього року) та 308,3 млн грн – кошти ПАТ "Укрзалізниця" (55,6 млн грн цього року).

Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у ІI кварталі 2018 року. Перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу було завершено у січні 2016 року

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme