На Закарпатті буде власний смачний бренд

В області створили Асоціацію виробників традиційних продуктів харчування Закарпаття

На Закарпатті буде власний смачний бренд…

Закарпатський фуд-туризм щороку вабить у край чимало відвідувачів, йдеться у сюжеті Uzhinform, пише Depo.Закарпаття.

До Перечина вже вдруге з’їхалися ресторатори Закарпаття та виробники традиційних закарпатських продуктів харчування – на "Етно фуд Карпати-2016". Акцент зустрічі робився на еко- та етно-продукцію, яку роблять руками. А сировина — без стимуляторів росту, антибіотиків чи інших хімічних компонентів. Обговорили спеціалісти нагальні питання, зокрема у гарантуванні якості виготовленого.

"Учасників як виявилося реальних – це все 100%, що виготовляється на Закарпатті. Ряд представників ми не запросили, бо вони не підпадають під елементарні критерії не тільки європейські, а й закарпатські. Ідеться саме про еко та етно-фактор. Тут немає виробників, які додають емульгатори, стабілізатори, хімічні елементи шкідливі. Це люди, які від "а" до "я" виготовляють свою продукцію. Ці люди не є посередниками, ці люди виробляють і продають все в одному лиці. Ці виробники і до нас і без нас працювали, зараз ще мають мету познайомитися одне з одним та з кращими рестораторами Закарпаття", — каже туризмознавець Федір Шандор.

Регіональні традиційні продукти, виготовлені на Закарпатті, вже стали певним брендом, та є бажаними на столах гурманів. Зокрема ідеться про продукцію бджільництва та медової галузі. Від лікувального пилку, воску до традиційного меду, медових настоянок та сувенірів.

"Ми займаємося бджільництвом. Наші закарпатські бджоли приносять лікувальний мед, екологічно чистий. Мед бджоли збирають із дикоростущих трав, квітів. Представляємо інші продукції як пилочок, прополіс, перга та медові напої. Ми захотіли взяти участь для популяризації закарпатської продукції", — розповідає виробник медової продукції Віктор Переста.

Нещодавно на етно-ринку продукції Закарпаття – натуральні соки, сиропи та джеми, виготовлені в Перчині. Родзинкою їх є сезонність та власне екологічність.

Підсумком зустрічі стало утворення Асоціації виробників традиційних продуктів харчування Закарпаття. За 3 місяці погодили зробити та представити концепцію розвитку та розробити спільну закарпатську марку. Серед цілей об’єднання передбачається й захист інтересів, ґарантування якості продукту.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme