Як правильно почати робочий день: П'ять лайфхаків

Не починайте ранок із перегляду поштиу

Як правильно почати робочий день: П'ять…

Як почнеш свій робочий день, так його і проведеш. Пропонуємо вашій увазі декілька лайфхаків, які допоможуть вам встигати більше, витрачати менше часу і при цьому зберігати гарний настрій, пише Depo.Закарпаття з почиланням на Рersona.

1. Не перевіряйте пошту з самого ранку

Джулія Моргенстерн, провідний американський експерт з тайм-менеджменту, в своїй книзі дає дивну на перший погляд рекомендацію: ніколи не перевіряйте вхідні листи вранці. Пошта затягує, як болото: чим більше ви перечитуєте і відповідаєте на вхідні повідомлення – тим більше їх накопичується. Замість цього експерт пропонує сконцентруватися на завданні, що легко здійснити, яке допоможе зробити успішний старт робочого дня. А співробітники, у яких є страх пропустити життєво важливі листи, можуть скористатися програмою AwayFind, яка відображає найважливіші повідомлення на екрані смартфона.

2. Наведіть порядок на робочому місці

Викиньте вчорашню одноразову скляночку кави і стоси службових записок тижневої давності. Дослідження показують, що безлад на робочому місці перешкоджає концентрації уваги. Це може здатися дивним, так само негативно впливає на нашу увагу, як дитина, що плаче, або собака, що гавкає.

3. Плануйте свій день

Коли ви вчилися в школі, вчителі періодично залишали вас на "класні збори", для того, щоб обговорити різні організаційні питання. І хоча ці збори мало кому подобалися, в них був сенс - навчити вас правильно організовувати свій час. Прийшовши вранці на роботу, виділіть декілька хвилин і обміркуйте свої плани на день, розставте цілі та пріоритети. Навіть маленька компанія може досягти значних успіхів, якщо окремо взятий співробітник проявить високу організованість.

4. Приймайте важливі рішення

Приймаючи рішення про початок операції з ліквідації Усами бен Ладена, президент США Барак Обама заявив: "I need to sleep on it" (еквівалент "Ранок вечора мудріший"). Теорія про те, що найбільш відповідним часом для прийняття важливих рішень є перша половина дня, підтверджена дослідженнями. Шукати вихід зі скрутного становища найкраще на початку дня і на свіжу голову.

5. Працюйте, поки голова ясна

На свіжу голову можна не тільки приймати рішення. Зосередженість сприяє швидкому і безпомилковому виконанню будь-яких завдань. «Ведучи мову про зниження уваги, уявіть таку ситуацію, – пише психолог Джемі Хейл. – Ви заїжджаєте на парковку і помічаєте, що між машинами занадто тісний інтервал. Тоді перше, що ви зробите, – вимкнете радіо, щоб воно не заважало вам зосередитися і втиснутися в місце для паркування». Тому, працюйте над найважливішими завданнями, поки ваш мозок перебуває на піку активності.

Так що, фраза «ранок вчора мудріший» – не просто прислів'я, а правило, підтверджене лідерами глобального масштабу.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme