У локомотивному депо Мукачева застосували експериментальне переточування бандажів колісних пар

Переточування здійснюється за профілем Зінюка-Нікітського

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на медіацентр ПАТ "Укрзалізниця".

У локомотивному депо Мукачева Львівської залізниці застосували нове експериментальне переточування бандажів колісних пар чотирьох електровозів, що працюють на Карпатських перевалах. Переточування здійснюється за профілем Зінюка-Нікітського, який конструктивно відрізняється висотою і товщиною гребеня колісної пари, а також кутами нахилу за колом кочення колеса.

За словами головного інженера служби локомотивного господарства Львівської залізниці Володимира Гаргая, зараз це нововведення досліджується на гірських ділянках. Перші висновки дають підстави для стриманого оптимізму: є вірогідність, що профіль Зінюка-Нікітського більш прийнятний для гірських умов експлуатації електровозів.

Читайте також: Закарпатські військові ліцеїсти складуть урочисту клятву в День захисника України

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme