Спорудження Бескидського тунелю триває із випередженням графіка

Будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового двоколійного тунелю між Львівщиною та Закарпаттям

Спорудження Бескидського тунелю триває і…

За інформацією дирекції із будівництва Бескидського тунелю, станом на 16 червня будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового двоколійного тунелю між Львівщиною та Закарпаттям, пише Depo.Закарпаття з посиланням на прес-службу "Львівської залізниці".

Цей показник на понад 90 метрів випереджає графіки проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів на добу.

Оскільки пройдено більше третини нижнього уступу, до роботи підключились інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери.

"Зараз повністю готові 14 із 49 ніш та 4 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитись колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери", - зазначив начальник дирекції із будівництва Бескидського тунелю Микола Дідух.

Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу проектом передбачено прохід між новим та старим тунелями. За сучасними нормами будівництва він необхідний для пересування персоналу та можливої евакуації людей за надзвичайних ситуацій. Будівельники планують приступити до його спорудження вже із середини червня. Нині для його побудови формують окрему ланку працівників. Першим етапом такої роботи буде підсилення старого тунелю. А під час другого етапу будівельники механічним способом вибиратимуть породу на всій 30-метровій довжині проходу.

Водночас робота триває й на інших майданчиках. Зокрема, на західному порталі працівники Мукачівського будівельного управління вже змонтували три цистерни для пожежних резервуарів. Спорудили стінки навколо них, провели гідроізоляційні роботи. Тривають роботи із утеплення, щоб узимку вода не замерзала.

До робіт залучено й Самбірську колійну машинну станцію. Працівники підрозділу вкладають залізобетонні лотки для водовідведення. Після закінчення цієї роботи колійники відразу ж розпочнуть підготовку земляного полотна для облаштування першого етапу колійного розвитку.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme