Поліція Закарпаття повідомила, як прийматиме звернення громадян в умовах карантину

З 17 березня до 3 квітня 2020 року, у зв`язку з введенням карантину, прийом громадян у підрозділах поліції Закарпаття обмежено

Поліція Закарпаття повідомила, як прийма…

Як інформує Depo.Закарпаття з посиланням на відділ комунікації поліції Закарпатської області, для недопущення поширення коронавірусу у поліції Закарпаття змінено порядок прийому громадян.

З 17 березня до 3 квітня 2020 року, у зв`язку з введенням карантину, прийом громадян у підрозділах поліції Закарпаття обмежено.

Звернення необхідно подавати у письмовому вигляді або з використанням електронних засобів зв’язку, а саме:

• за попереднім записом через Skype-зв'язок "GUNP Zakarpattya";
• "Гарячу лінію "Call-центр"" Національної поліції:0-800-50-02-02;
• Урядова "гаряча лінія" - скорочений номер: 1545, www.ukc.gov.ua;
• Також на "Урядову гарячу лінію" приймаються звернення за допомогою жестової мови для громадян з порушенням слуху та працює Skype-зв'язок за іменем: 1545-1, 1545-2, 1545-3;

За телефоном (0312) 695325 Головного управління Національної поліції в Закарпатській області можна отримати інформацію про зареєстроване звернення, надіслане каналами поштового зв’язку.

Нагадаємо, у пункті пропуску "Ужгород" оформили вже 300 українців, що поверталися додому.

Читайте також: Коронавірусний карантин: Що відбувається на Закарпатті (ХРОНІКА)

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme