На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів

Зателефонувавши на "гарячу лінію", жителі області зможуть отримати роз'яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їхніх прав  

На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія"…

Про це йдеться на сайті Закарпатської ОДА, пише Depo.Закарпаття.

Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області для проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 31 січня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

Телефонувати на обласну "гарячу лінію" можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00 години.

Зателефонувавши на "гарячу лінію", жителі області зможуть отримати роз'яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їхніх прав.

Зокрема, йдеться про рекомендації споживачам та їхні права щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо; якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо; як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі тощо.

Нагадаємо, торік ЦНАП Ужгородської міської ради надав 40 864 адміністративні послуги. У середньому за місяць адміністратори надають 3 404 адмінпослуги.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme