"Оби всі віділи" - маркетинговий принцип ужгородського мера

Минуло не багато часу з тих пір, коли зусиллями активістів при невпевненому сприянні влади було знято безліч жахливих пластикових вивісок з ужгородських фасадів

"Оби всі віділи" - маркетинговий принцип…

Зняли тоді пластік навіть з недоторканого "Адідасу", йдеться у дописі у мережі Фейсбук, пише Depo.Закарпаття.

"Оби всі віділи" - маркетинговий принцип ужгородського мера - фото 1

Зараз, в період, коли активісти не надто активні, багатьом просто набридло з боєм відстоювати кожен фасад, пластикові потвори знов зʼявляються на вулицях міста.

"Оби всі віділи" - маркетинговий принцип ужгородського мера - фото 2

"Найбільш потворний банер "прикрашає" заклад... який належить нинішньому меру Ужгорода Богдану Андріїву. Який розвиток матиме місто з керманичем, який прикриває деревʼяний фасад на центральній площі міста дешевим банером "оби всі віділи" - то вже інша історія. Де зараз депутати, які два роки тому з гордістю робили перепости фотографій позитивних змін в місті - теж невідомо. А наразі висновки кожен робить сам, особисто ми, наприклад, обходимо такі місця десятою дорогою", - пишуть активісти.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme