Закарпатців просять обрати собі туристичний бренд

Науковці визначили основні елементи, які повинні бути на візуальному образі області

Закарпатців просять обрати собі туристич…

Як інформує Depo.Закарпаття, в області завершилося маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків краю, одним із завдань якого була розробка проекту туристичного бренду.

Про це повідомив директор департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації Денис Ман.

Науковці протягом декількох тижнів вивчали основні потреби гостей краю, досліджували, з чим вони та мешканці області пов’язують унікальність Закарпаття. У результаті визначили основні елементи, які повинні бути на візуальному образі: історичні та природні пам’ятки, постаті, фестивалі.

До особливостей Закарпаття потрапили гори та найвища точка Говерла, озеро Синевир та водоспад Шипіт, замок Паланок та Долина нарцисів, фестивалі вина та бринзи, термальні води та санаторії. Саме з такими образами працювали дизайнери-розробники туристичного бренду.

Нині триває експертне обговорення розроблених візуальних образів, тому їх не оприлюднюють. Закарпатці зможуть обирати кращий з трьох вдосконалених туристичних брендів вже з наступного тижня на інформаційно-туристичному порталі transcarpathiatour.com.ua.

Все новости Ужгорода и Закарпатья читайте на Depo.ua
 

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme