UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Які авто, куплені в США, можуть опинитися "поза законом"

Куплені на аукціонах США та ввезені в Україну автомобілі можуть опинитися "поза законом"

Які авто, куплені в США,  можуть опинити…

Про це повідомляє Depo.Закарпаття з посиланням на Авто24,

На сайті Міністерства Внутрішніх справ України ще з 6 лютого 2020 року опубліковано проект Постанови КМУ "Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів".

У цьому ж проекті постанови йдеться, що "документ, який посвідчує, що транспортний засіб підлягає утилізації, не є документом, який підтверджує реєстрацію транспортного засобу".

Наразі серед документів, які видаються для експорту зі США та реєстрації автомобілів в Україні, існує кілька видів сертифікатів, або "тайтлів". І сьогодні сертифікати Junk (сміття, утилізація), Bill of sale (чек про продаж) та Parts Only (лише на запчастини) не дають змоги зареєструвати рештки автомобіля в якості транспортного засобу. Натомість інші американські сертифікати (наприклад, Salvage, Theft) – це документи на право власності пошкодженим автомобілем, який можна відновити. Які саме з цих сертифікатів і "тайтлів" МВС збирається визнати "утилізаційним", невідомо. Адже за умови прийняття проекту постанови в подальшому МВС зможе зробити "поза законом" практично всі автомобілі, куплені на аукціонах США та ввезені в Україну.

Даний проект викладений "для обговорення", однак вже 3 місяці, як до нього неможливо подати пропозиції та зауваження.

Нагадаємо, що автосервісам заборонили відчинятися раніше 10-ої ранку.

 

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme