Як Бескидський тунель готується до відкриття (ФОТО)

Довгобуд, ідея якого виникла ще в 90-х роках, вже 25 травня цього року пропустить перші поїзди

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на "Дивись.info".

Проект замислювався не лише як стратегічний для Львівської залізниці, цей проект замислювався як стратегічний для держави – збільшення транзитного потенціалу у вантажних перевезеннях, завершення 5-го Пан'європейського транспортного коридору (Італія — Словенія — Угорщина — Словаччина — Україна).

"Після введення в експлуатацію двоколійного Бескидського тунелю пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів з 40 до 60 км/год", – розповів в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Тунель проходить під головним карпатським вододільним хребтом. Тягнеться він 1764 метри буквально всередині гори (її висота – 182 м). Це другий за довжиною (після Лутугинського, який знаходиться на тимчасово окупованій території) залізничний тунель в Україні.

На укріплення Бескидського тунелю пішло, за даними інженерів, понад 44 тисяч кубометрів бетону.

Перші поїзди через новий двоколійний Бескидський тунель рушать 25 травня 2018 року.

Нагадаємо, що відкриття Бескидського тунелю внесе зміни в графік руху потягів до Закарпаття

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття