Водоканал Ужгорода приймає показники лічильників виключно дистанційно через ситуацію з COVID-19
У водоканалі просять надавати перевагу автоматичним засобам передачі показників – "Електронній абонентській книжці", Telegram- і Viber-ботам
Як інформує Depo.Закарапття з посиланням на ужгородський водоканал, у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації показники лічильників приймають виключно дистанційно, особистий прийом громадян здійснюватися не буде.
Дані за лютий у водоканалпросять подавати до 3 березня включно, водночас, рекомендують надавати перевагу автоматичним засобам передачі показників, зокрема "Електронній абонентській книжці", Telegram- і Viber-ботам.
Показники можна передати за допомогою:
- Електронної абонентської книжки – my.voda.uz.ua;
- Telegram-bot – "Водоканал м.Ужгород";
- Viber-bot – "Водоканал м.Ужгород";
- Viber/SMS-інформуванням, на номер 095 307 71 25;
- Надіславши їх на електронну пошту: info.uz.voda@gmail.com.
- Зателефонувавши за єдиним номером кол-центру: (0312) 428 328 із понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 17:00 (обідня перерва з 12:00 до 13:00).
Нагадаємо, що в Ужгороді протягом доби діагноcтовано 99 випадків коронавірусу. А на Закарпатті за добу виявлено рекордні 654 випадки COVID-19, 13 пацієнтів померли.
Читайте також: COVID-19 не відступає: Як Закарпаття переживає черговий етап карантину (ХРОНІКА)
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття