Відновлення роботи аеропорту "Ужгород" може затягнутися надовго

Москаль вважає, що найбільш реальна можливість відновити роботу Ужгородського аеропорту – це передати його в користування авіаперевізнику з Євросоюзу

Depo.
13 вересня 2017 11:37
ФОТО: depo.ua

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на офіційний сайт Геннадія Москаля.

Минулотижнева нарада в Міністерстві інфраструктури України за участі представників Державіаслужби, Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA), уповноваженого органу з питань цивільної авіації Словацької Республіки, "Украероруху" та Закарпатської ОДА щодо відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту "Ужгород" так і не принесла очікуваних результатів. Так вважає Москаль.

"Згідно з рішенням EASA, заявку на проведення аудиту та сертифікації об'єктів має подати "Украерорух" із них першим визначається аеропорт Ужгорода, а всі інші EASA визначатиме самостійно. Однак конкретних домовленостей у цьому питанні не досягнуто. Для проведення аудиту та сертифікації Україна має передбачити кошти в Держбюджеті на 2018 рік, тоді як часові рамки своєї роботи EASA визначає самостійно. Це може бути період від 2019 аж до 2022 року", – зазначає голова ОДА.

У неофіційній розмові представники EASA повідомили, що обладнання регіонального підрозділу "Украерорух", який обслуговує аеропорт Ужгорода, дуже застаріло, фактично виведене з ладу, тому його сертифікація неможлива. Крім того, представники уповноваженого органу з питань цивільної авіації Словаччини наголосили, що після проведення аудиту і сертифікації ще необхідно підписати угоду між урядами України й Словацької Республіки, яка має бути ратифікована парламентами обох країн.

Оскільки відновлення повноцінної роботи аеропорту в такий спосіб може затягнутися на невизначений термін, найбільш реально вирішити це стратегічне для Закарпаття питання, передавши аеропорт у користування авіаперевізнику з країн Євросоюзу, який не потребує сертифікації EASA. Це можна зробити шляхом продажу через аукціон або в інший передбачений законодавством України спосіб. При цьому слід передбачити дольову частку обласної ради, на балансі якої перебуває Міжнародний аеропорт "Ужгород", а однією з умов зробити обов'язкове запровадження регулярного авіасполучення між Ужгородом і Києвом. Зацікавленість у купівлі Ужгородського аеропорту вже висловили кілька європейських авіаперевізників, у тому числі лоукости.

Читайте також: Чи переможе Москаль "Украерорух" в битві за аеропорт "Ужгород"

Більше новин про життя Закарпаття читайте на Depo.Закарпаття