UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Що робити, якщо авто не заводиться після карантину

В Україні послабили карантин. Однак після довгого простою транспортний засіб може відмовитися їздити

Що робити, якщо авто не заводиться після…

Трапляється, що водії, намагаючись заощадити, заправляють машину бензином з октановим числом нижче рекомендованого автовиробником, пише Depo.Закарпаття з посиланням на "Твоя машина".

Таке рішення може призвести до сумних наслідків. Ненормальний режим згоряння підвищує ймовірність детонації бензоповітряної суміші. В результаті агрегат перегрівається, пошкоджуються камери згоряння і поверхні поршнів, а за машиною стелиться димний слід.

Неякісне паливо також може виявитися причиною поломки паливної системи. Фахівці рекомендують заправлятися на перевірених АЗС великих мереж. Паливні компанії стежать за якістю свого палива і постійно контролюють якість на всіх етапах від виробництва до реалізації.

У міжсезоння майстри автосервісів часто зустрічають одну серйозну проблему. Багато неприємностей може доставити волога в паливній системі. Паливо, змішане навіть з невеликою кількістю конденсату, при згорянні поводиться інакше. Така суміш більш агресивно впливає на вузли і агрегати, тягне за собою поломку форсунок і випускної системи.

Майже виключити можливість скупчення вологи допомагає заправка до повного бака. В даному випадку скорочується площа внутрішньої поверхні паливного бака, де може утворюватися водяний конденсат. Тут лише важливо мати на увазі, що реальний об’єм бака часто більший за паспортні значення.

Нагадаємо, що в Україні відновлюють іспити з водіння.

Читайте також: Які автомобілі українці купують на карантині.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme