Рахівщина змінила логотип - у старому побачили знаки сатанизму
У Рахівському районі провели новий конкурс на туристичний логотип, бо минулий мав "прихований підтекст"
Рівно рік тому в Рахівському районі було проведено конкурс на кращий туристичний логотип, пише Depo.Закарпаття з посиланням на "ПроЗак".
Участь у конкурсі брали шість проектів. У півфінал, де за найкращі пропозиції голосували усі бажаючі, вийшли три з них. Найкращий проект обрала спеціальна робоча група. На логотипі - перевернутий хрест, з якого починається символічне зображення гори та напис "Рахівщина туристична" і гасло "У центрі життя".
Однак обрання саме цього логотипу викликало великий резонанс. Багато хто стверджував, що цей логотип виконаний в стилі дизайну 80-х. Багато критики також було через те, що в основі логотипу обеліск з Центру Європи, який знаходиться в Рахівському районі. Цей обеліск нагадує символ сатанизму - перевернутий хрест.
Влада Рахівщини вирішила оголосити новий конкурс. Відкрите голосування тривало до грудня минулого року, а на початку лютого 2017 оголосили переможця.
Тепер бренд Рахівщини стане уособлювати мозаїчний символ з підписом "Бути сердцем Європи". В концепції пояснюється, що надихало автора: географічний центр Європи, літера "Р" як ідентифікатор і ромбічні орнаменти гуцульских килимів, що обумовили форму лого. На колір символу автора надихнула природа Карпат.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття