Новий Бескидський тунель проклали вже на дві третини

За останню чверть століття це один із найбільших інфраструктурних проектів в Україні і одне з небагатьох будівництв, яке не було зупинене за 2014 рік

Новий Бескидський тунель проклали вже на…

Як повідомляє Воловецька РДА, найважча ділянка знаходиться між станція­ми Лавочне і Воловець, де поїзди піднімаються до найвищої точки шляху, а ухили перевищують 30 градусів, пише Закарпаття.depo.ua.

Щоб прокласти дорогу через цю місцевість, буді­вельникам довелося пробити кілька тунелів загаль­ною протяжністю більше 2000 м і прокласти ряд високих мостів. 

Новий Бескидський ту­нель буде двоколійним, довжина тунелю станови­тиме 1764,5 м (разом з порталами - 1822 м). При проектуванні розглядався варіант прокладки двох одноколійних тунелів, але двоколійний варіант було визнано більш дешевим і раціональним. 

Прокладання тунелю буде виконано у два етапи: зараз розкривається вер­хня частина тунелю з облаштуванням тимчасового кріплення, потім буде розроблена нижня частина, виконана гідроізоляція і облаштоване укріплення із залізобетону. Ширина туне­лю становить 10,5 м, висо­та - 8,5 м

З урахуванням геологіч­них особливостей кар­патських гір, можливостей під'їзних шляхів, а також енерго- і матеріалозабезпечення, був обраний буро-вибуховий метод про­кладання тунелю. Цикл прокладання займає добу: буріння шпурів закладка вибухівки, підрив, вентиляція забою, відвантаження породи, армування і бето­нування стелі (так званий "новоавстрійський" спо­сіб). Прохідники рухаються з проектною швидкістю 3 м на добу На кінець 2014-го було пройдено 1070 м.

Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих у шаховому порядку через кожні 60 і 300 м відповідно.

 

Більше про життя регіону читайте на Закарпаття.depo.ua

 

 

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme