UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Новими користувачами "Особистого кабінету" в газовиків стали майже 47 тисяч закарпатців

З початку року контакт-центр "Закарпатгазу" опрацював понад 260 тис. звернень клієнтів

Про це Depo.Закарпаття повідомила прес-служба "Закарпатгазу".

За п'ять місяців 2017 року до контакт-центру ПАТ "Закарпатгаз" звернулося 262 тис. споживачів газу. Найчастіше клієнти компанії телефонували, щоб отримати консультацію, викликати контролера або вирішити технічні питання. Натомість для передачі показань лічильника споживачі газу надавали перевагу сервісу СМС-повідомлень та "Особистому кабінету".

Лише за місяць, з часу відкриття нового Центру обслуговування клієнтів, його фахівці вже надали 11,2 тис. послуг споживачам природного газу – мешканцям міста Ужгород та Ужгородського району.

На сьогодні новими користувачами "Особистого кабінету" уже стали майже 47 тис. закарпатців. З допомогою веб-сервісу клієнти компанії не лише передають показання лічильників, а й звертаються за отриманням консультацій до фахівців компанії. З початку року у такий спосіб до контакт-центру звернулися 3,8 тис. споживачів Закарпатської області.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme