На Закарпатті припиняють роботу всі асфальтні заводи

"Укрзалізниця" заборонила використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на офіційний сайт Геннадія Москаля.

За останні три роки в області відкрили п'ятнадцять сучасних асфальтних заводів, без яких неможливий ремонт автомобільних доріг. Левова частка щебеню та інших витратних матеріалів, необхідних для виробництва асфальту, завозиться залізницею на Закарпаття з Житомирської та Вінницької областей. Однак в області постійно відчуваємо гостру нестачу щебеню та інших матеріалів для виробництва асфальту. Минулого року доходило до того, що румунська фірма змушена була імпортувати асфальт вантажівками з Румунії для ремонту дороги у Виноградівському районі.

"Цього року абсурд продовжується – інша румунська фірма, що відкрила новий асфальтний завод у Тересві (Тячівський район), змушена також завозити щебінь із Румунії, що сильно здорожує виробництво асфальту. Причина – відсутність залізничних вагонів. І ось тепер "Укрзалізниця", замість того, щоб відгукнутися на наші численні звернення й допомогти вагонами, приймає рішення заборонити використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття. Це призведе до повної зупинки всіх асфальтних заводів і відповідно – до повної зупинки ремонту доріг на Закарпатті", - заявляє Москаль.

Голова Закарпатської ОДА направив звернення прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням терміново вплинути на ситуацію.

Нагадаємо, що торік асфальтні заводи Закарпаття припинили роботу у вересні.

За даними "Укравтодору", Закарпаття у трійці лідерів із будівництва доріг.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття