На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів
Зателефонувавши на "гарячу лінію", жителі області зможуть отримати роз'яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їхніх прав
Про це йдеться на сайті Закарпатської ОДА, пише Depo.Закарпаття.
Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області для проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 31 січня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонувати на обласну "гарячу лінію" можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00 години.
Зателефонувавши на "гарячу лінію", жителі області зможуть отримати роз'яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їхніх прав.
Зокрема, йдеться про рекомендації споживачам та їхні права щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо; якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо; як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі тощо.
Нагадаємо, торік ЦНАП Ужгородської міської ради надав 40 864 адміністративні послуги. У середньому за місяць адміністратори надають 3 404 адмінпослуги.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття