UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів

Зателефонувавши на "гарячу лінію", жителі області зможуть отримати роз'яснення, консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їхніх прав  

На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія"…

Про це повідомили у Закарпатській ОДА, пише Depo.Закарпаття.

Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в  області 25 липня проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпаття.

Телефонувати на обласну "гарячу лінію" можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.

Мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення: щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо; якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо; як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі; щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії; як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги; про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання; при укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.

Нагадаємо, в Ужгороді на державних закупівлях зекономили понад 20 млн грн.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme