UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія" з питань прав захисту споживачів

Жителі області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення

На Закарпатті працюватиме "гаряча лінія"…

Про це повідомили у прес-службі Закарпатської ОДА, пише Depo.Закарпаття.

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області 28 березня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

"Гаряча лінія" діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.

Телефонувати на обласну "гарячу лінію" можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також можна надсилати електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext

Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.

Нагадаємо, закарпатці зможуть отримати ID-картку і в день виборів.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme