Мукачівський водоканал переходить на дистанційну роботу

Збільшенння кількості випадків коронавірусу змушує чиновників знову закривати двері для мукачівців

У зв'язку з поширенням пандемії прийом завяв від абонентів ММКП "Мукачівводоканал" з 23 листопада буде здійснюватись тільки в телефонному та електронному режимі, орієнтовно 14 робочих днів. Про це повідомили у водоканалі міста, пише Depo.Закарпаття.

Телефонні дзвінки прийматимуться з понеділка по п"ятницю з 8.00 до 17.0. Обідня перерва з 12.00 - 13.00.

Заявки також можна надсилати на електронну пошту mmkp.vodokanal@gmail.com або в "Особистий кабінет".

Номери телефонів абонентного відділу:

  • 099-36 -58 -936 ;
  • 099 -36 -41 -483 ;
  • VIBER 099 -16 -49 -293.

Сервісний центр (питання перевірки та зняття лічильника): тел. 050 -23 -67 -422.

Нагадаємо, у Мукачеві зафіксували нові випади COVID-19

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття