UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Мукачівський водоканал переходить на дистанційну роботу

Збільшенння кількості випадків коронавірусу змушує чиновників знову закривати двері для мукачівців

Мукачівський водоканал переходить на дис…

У зв'язку з поширенням пандемії прийом завяв від абонентів ММКП "Мукачівводоканал" з 23 листопада буде здійснюватись тільки в телефонному та електронному режимі, орієнтовно 14 робочих днів. Про це повідомили у водоканалі міста, пише Depo.Закарпаття.

Телефонні дзвінки прийматимуться з понеділка по п"ятницю з 8.00 до 17.0. Обідня перерва з 12.00 - 13.00.

Заявки також можна надсилати на електронну пошту [email protected] або в "Особистий кабінет".

Номери телефонів абонентного відділу:

  • 099-36 -58 -936 ;
  • 099 -36 -41 -483 ;
  • VIBER 099 -16 -49 -293.

Сервісний центр (питання перевірки та зняття лічильника): тел. 050 -23 -67 -422.

Нагадаємо, у Мукачеві зафіксували нові випади COVID-19

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme