UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Лікарі попереджають: Вітаміни можуть бути небезпечними

Неконтрольований прийом вітамінів може призвести до негативних наслідків. Інколи важчих, ніж COVID-19

Лікарі попереджають: Вітаміни можуть бут…

Медики попереджають, що передозування вітамінами може призвести до важчих наслідків, ніж COVID-19. А саме їх багато хто зараз рекомендує приймати, щоб вірус завдав менше шкоди організму. Про це заявив дитячий інфекціоніст Сергій Крамарьов. Повідомляє в ефірі телеканалу "ICTV", пише Depo.Закарпаття

"Люди налякані та переживають, через що "хапаються за соломинку" у вигляді вітамінів. Але в цьому є величезна небезпека", - говорить лікар 

Хоча немає жодного закінченого дослідження, що доводить, що прийом вітамінів має профілактичний або лікувальний ефект під час коронавірусу, багато експертів рекомендують приймати ці препарати, причому у великих дозах. Деякі дослідження підтверджують ймовірну користь такої терапії. Так, вчені з Чиказького університету вважають, що кожен другий хворий має дефіцит вітаміну D. Якщо цьому запобігти, інфекція пройде легше.

"Якщо одразу була така ейфорія довкола вітаміну D, то зараз відбулися певні дослідження, зокрема, в Іспанії, які дещо охолодили цей запал. Але все ж вітамін D рекомендований до прийому", – зазначив український пластичний і реконструктивний хірург Ростислав Валіхновський.

Наголошується, що вживати вітаміни можна виключно за призначенням лікаря. Так, за словами Крамарьова, за високих доз може виникнути отруєння вітамінами. Ці речовини беруть участь у функціонуванні внутрішніх органів, наприклад, нирок, нервової, серцево-судинної систем. Якщо вітамінів буде більше, ніж потрібно, ці органи можуть постраждати. У випадку з D може виникнути ниркова недостатність, ураження нервової системи.

У випадку з надто великими дозами вітаміну С людина може отримати ураження крові, підшлункової залози й навіть діабет.

"Передозування цинком – це ураження насамперед нервової системи, шлунково-кишкового тракту, блювота, діарея", – зазначив лікар.

Він наголосив, що в цьому разі може виникнути навіть грипоподібний синдром і порушення смакових відчуттів, що спостерігається і під час коронавірусу. Так, негативний ефект від передозування цинком можна сплутати з симптомами COVID-19.

Нагадаємо, наукове дослідження показало, що ополіскувач для рота може вбити COVID-19 за 30 секунд.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"