ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Куди скаржитися туристам, яким на Закарпатті не сподобалося

Навіть одне повідомлення до своєрідної книги скарг та пропозицій може покращити обслуговування гостей
Depo.
3 травня 2015 16:00
ФОТО: depo.ua
Куди скаржитися туристам, яким на Закарпатті не сподобалося
Куди скаржитися туристам, яким на Закарпатті не сподобалося

Туристичний інформаційний центр Закарпаття проводить роботу по збору скарг чи пропозицій від туристів, що відвідали Закарпаття весною та у період травневих свят 2015 року, пише Закарпаття.depo.ua.

Дана інформація надзвичайно важлива,  бо у подальшому  допоможе покращити роботу закладів індустрії гостинного Закарпаття.

Поскаржитися можна на будь-що: подію чи захід, обслуговування, проживання, харчування, роботу гідів-екскурсоводів, офіціантів, працівників готелів, перевізників, музеїв тощо.

Незадоволеним туристам треба озвучити свою претензію, назвати адресу закладу і дату перебування. Найбільш типові скарги та претензії будуть опубліковані в мережі та надіслані керівникам зазначених закладів.

Туристам задоволеним також можна приєднатися до процесу покращення туристичної індустрії, висловивши свої пропозиції та побажання. 

Зауваження та пропозиції чекають за електронною адресою office@tourinform.org.ua.