Киянин найкраще зрозумів, яким має бути логотип і гасло закарпатської Рахівщини

На участь у конкурсі було подано шість ескізів із логотипом та гаслом Рахівського району

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на Rakhiv.

У січні 2016 року було оголошено Конкурс на кращий логотип та рекламне гасло туристичної Рахівщини.

На участь у конкурсі було подано 6 ескізів із логотипом та гаслом Рахівщини, які були детально розглянуті робочою групою з питань підготовки та проведення конкурсу, з відзначенням сильних та слабких сторін, кольорових гам, стилістики та змісту вкладеного авторами.

Учора, 16 березня, на черговій сесії районної ради було офіційно затверджено туристичний логотип та гасло Рахівської району. Презентацію здійснив переможець конкурсу Олег Білий з Києва.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття