UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Киянин найкраще зрозумів, яким має бути логотип і гасло закарпатської Рахівщини

На участь у конкурсі було подано шість ескізів із логотипом та гаслом Рахівського району

Киянин найкраще зрозумів, яким має бути…

Про це пише Depo.Закарпаття з посиланням на Rakhiv.

У січні 2016 року було оголошено Конкурс на кращий логотип та рекламне гасло туристичної Рахівщини.

На участь у конкурсі було подано 6 ескізів із логотипом та гаслом Рахівщини, які були детально розглянуті робочою групою з питань підготовки та проведення конкурсу, з відзначенням сильних та слабких сторін, кольорових гам, стилістики та змісту вкладеного авторами.

Учора, 16 березня, на черговій сесії районної ради було офіційно затверджено туристичний логотип та гасло Рахівської району. Презентацію здійснив переможець конкурсу Олег Білий з Києва.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme