UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Карантин у поміч: Мобільні оператори можуть суттєво підвищити ціни за послуги

Антимонопольний комітет закликав провідних операторів мобільного зв’язку не підвищувати абонплату під час карантину

Карантин у поміч: Мобільні оператори мож…

Про це йдеться в інформації, опублікованій на сайті відомства, пише Depo.Закарпаття.

В АМКУ кажуть, що ізоляція громадян, можливість отримання інформації виключно з використанням комунікаційних засобів та необхідність дистанційної роботи призведуть до збільшення обсягів споживання послуг мобільних операторів, і як наслідок, можуть призвести до збільшення витрат населення на оплату послуг рухомого (мобільного) зв’язку.

"Існують ризики вчинення учасниками ринку послуг рухомого (мобільного) зв’язку, з метою отримання надприбутків, узгоджених дій, які можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції шляхом одночасного або узгодженого: підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичне переведення абонентів на дорожчий тарифний план і погіршення якості надання послуг", - ідеться у повідомленні.

В АМКУ вказують, що синхронне підвищення цін на зв'язок провідних операторів мобільного зв'язку може бути кваліфіковане як антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання.

У зв'язку з цим 26 березня АМКУ рекомендував ПрАТ "Київстар", ПрАТ "ВФ Україна" і ТОВ "Лайфселл" утриматися від підвищення розцінок, закриття соціальних тарифних планів та переведення абонентів на дорожчі тарифні пакети.

Нагадаємо, з яких видів діяльності Кабмін зняв заборону на період карантину.

Читайте також: Україна в ізоляції: Що відбувається на Закарпатті (ХРОНІКА)

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme