Хустщина - в пошуках туристичного бренду

Оголошено конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району

Про це йдеться на офіційній сторінці Хустської райадміністрації, пише Depo.Закарпаття.

Сектор туризму оголосив конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району, з метою популяризації наявного туристичного потенціалу на вітчизняному та міжнародному ринках, збільшення туристичної привабливості Хустщини.

Умови проведення конкурсу:

1. Учасниками Конкурсу можуть бути рекламні агентства, дизайнери, художники та інші юридичні та фізичні особи.

2. Заявка на участь у Конкурсі приймається за встановленою формою.

3. Розроблений матеріал має бути оригінальним та відрізнятися унікальністю на національному та міжнародному рівнях.

4. Конкурсні роботи подаються на розгляд в друкованому вигляді за адресою: 90400, м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, кабінет № 15, на електронну адресу: tourism@khust.net та на електронних носіях.

5. Переможець конкурсу отримує сертифікат на 10-денне відвідування 3 особами термальних басейнів у відпочинковому комплексі "Теплі води" в с. Велятино.

Фіналісти отримують сертифікати на 5-денне відвідування 3 особами термальних басейнів.

На розсуд конкурсної комісії сертифікатами на відвідування термальних басейнів можуть бути нагороджені інші учасники конкурсу.

Більш детальну інформацію стосовно участі в конкурсі, а саме заявку на участь, технічні вимоги до конкурсних робіт, положення про конкурс можна отримати за вищевказаною адресою в секторі туризму Хустської райдержадміністрації, за телефоном: (03142) 52175 та на офіційній веб-сторінці Хустської райдержадміністрації.

Термін прийому заявок – до 15 квітня 2017 року.

Нагадаємо, нещодавно Рахівщина змінила логотип, бо в старому побачили знаки сатанизму.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття