Споживачам присвячується: противні "бонуси" від надавачів послуг
15 березня відзначається Всесві́тній день захисту прав споживачі́в
Depo.Закарпаття нагадує випадки, у яких просто необхідно відстоювати свої права на якісні товари і послуги.
Лідерами з порушення прав споживачів є, звісно, супермаркети. Чого тільки не знаходили закарпатці на прилавках і між ними.
Так, у одному з ужгородських супермаркетів зняли величезного щура. Він через весь зал, цілеспрямовано - ховаючись, рухався до прилавків з м'ясом.
Такі випадки в ужгородських супермаркетах - не рідкість. Зустрічаються покупцям подекуди і мишки.
Не тільки гризуни водяться біля прилавків - таргани теж "смакують" продуктами. "М'ясо у тістечку по-вопаківські... Бонусна доза білка", - написав ужгородець Когут.
Продукти, які пропонують покупцям, нерідко бувають сумнівної якості. До прикладу: фрукти, вкриті пліснявою, пропонували придбати за зниженою ціною ужгородцям.
Або ж, замість квашених огірків, у пакеті можна знайти пончики.
Крім супермаркетів, несподівані знахідки можуть бути і у стравах, які ви замовите у ресторанах. В Ужгороді відвідувачу ресторану принесли "Цезар" з черв’яком.
Ще одна сфера, де регулярно виникають суперечки щодо якості надання послуг - пасажирські залізничні перевезення. Не соромтеся вимагати чистої постільної білизни - це ваше право. Так, як це роблять пасажири "Київ-Ужгород".
Не ігноруйте подібні випадки, поважайте себе і відстоюйте право на якісні послуги - у випадку виявлених порушень звертайтесь одразу в органи захисту прав споживачів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття