Чому краще не заправляти автівку до "повного"

Навіть найдосконаліша техніка працює по запропонованих алгоритмах, і людина з допитливими мізками і кмітливістю здатна її обдурити

Про це повідомляє Depo.Закарпаття з посиланням на "Твоя машина".

Сучасні колонки неймовірно точні. Вони здатні заливати паливо з похибкою в кілька мілілітрів. І їх технічний стан підтверджується частими перевірками. На офіційних станціях не рідкісні і контрольні закупівлі, які загрожують великими неприємностями співробітникам. Тому обдурити клієнтів по-старому вже не виходить.

Однак навіть найдосконаліша техніка працює по запропонованих алгоритмах, і людина з допитливими мізками і кмітливістю здатна її обдурити. І у досконалих пристроїв за межами запропонованих умов експлуатації починаються збої.

Всі автовласники знають, що пістолет колонки має спеціальний пристрій, який допомагає відключити потік палива при заповненні бака. Сильний струмінь спінює пальне і при заповненні резервуара піна видавлюється в трубопровід, аж до горловини. Коли піна досягає кінчика носа пістолета, то електроніка вимикає подачу. Пістолет відщіпає стопор на пусковий рукоятці. Можна витягати його і їхати. Це стандартний алгоритм роботи колонки.

Читайте також: Як купа металобрухту перетворюється на майже новеньку Tesla

Однак ряд заправників на цьому не заспокоюються і намагаються залити паливо до самих вінців горловини, тобто під кришку. Зробити це можна, обдуривши колонку. Вони натискають рукоятку пістолета не в повному обсязі, а злегка, не даючи струменеві бити на повну потужність і вспінювати паливо. Так триває секунд 5, поки піна знову не утвориться. Тоді стопор спрацьовує і перериває роботу насоса. Заправник повторює маніпуляцію і знову тисне на гачок пістолета, повторюючи цикл десятки разів, поки паливо, нарешті, не потече з горловини.

Бак повний під кришку, а колонка при всіх цих процедурах входить в замішання. З одного боку програма включає тиск для швидкого заповнення бака, а з іншого людина в червоному жилеті щоразу його скидає. Пістолет клацає, і насос не може увійти в штатний режим. І тоді лічильники плутаються в свідченнях.

Таким чином в 50-літровий бак машини можна втиснути навіть "70 літрів". Природно за них попросять заплатити. А далі скандаль скільки хочеш. Без експертизи та подальшого зливу не доведеш помилки. Причому багато заправників навіть не знають про цю особливість своєї техніки. Інші більш кмітливі спеціально накачують в кожну машину по кілька "зайвих" літрів. Тому краще не заправляйте авто "до повного".

Нагадаємо, що експерти назвали авто, які складно продати на вторинному ринку.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Закарпаття