ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року

Будівництво тунелю ведеться зі сторони Львівської області у сторону Закарпаття, через гору
Depo.
3 грудня 2015 09:29
ФОТО: depo.ua
Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року
Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року

Як інформує Depo.Закарпаття з посиланням на Mukachevo.net, проходить тунель паралельно іншому тунелю, діючому, який побудували понад 130 років тому. Відстань між цими тунелями всього 30 метрів, тому під час щоденних підривних робіт у новому Бескидському тунелі, фахівці та спеціальна комп'ютерна техніка перевіряють стан старого, а вже тільки після того дають дозвіл на проїзд потягів.

Спеціальні підривні роботи ведуться згідно узгодженого з "Укрзалізницею" графіку. В основному підривні роботи ведуться до 6 разів на добу.

Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року - фото 1

Бескидський тунель, на відміну від старого, матиме дві колії, що збільшисть пропускні можливості, тобто потягам не потрібно буде чекати черги з тієї чи іншої сторони, як відбувається зараз. Два потяги йтимуть у тунелі одночасно. Для цього спеціалісти встановлять всі потрібні комунікації та інфраструктуру зсередини і ззовні - від камер відеонагляду, до витяжки та датчиків загазованості повітря.

Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року - фото 2

Після закінчення робіт, довжина тунелю становитиме 1,764 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м.

У будівництві задіяно близько 300 робітників. Це фахові спеціалісти, який відрядили для будівництва зі всієї України та місцеві жителі, більшість з яких проживають у гуртожитку на базі об'єкту, де їм забезпечені всі умови для комфортного проживання і відпочинку. Ціна проекту будівництва Бескидського тунелю - 102 млн євро. Вона не змінювалась протягом останніх двох років.

Бескидський тунель у Карпатах запрацює восени 2017 року - фото 3

Гарантія експлуатації тунелю - мінімум 100 років. Старий одноколійний тунель, хоч і аварійний, але ефективно експлуатується майже 130 років.

Більше новин про життя Закарпаття читайте на Depo.Закарпаття