UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Авторитетом по бездоріжжю: Москаль радить жителям Берегівщини натиснути на переможця тендеру

Законодавство не передбачило жодного механізму, як примусити автодорожні компанії виконувати взяті на себе зобов'язання

Авторитетом по бездоріжжю: Москаль радит…

Про це повідомляє офіційний сайт Геннадія Москаля, пише Depo.Закарпаття.

Усього на Закарпатті є 55 автодоріг обласного значення. На ремонт усіх зроблена проектно-кошторисна документація (ПКД). На сьогодні проведені 30 тендерів, у тому числі на дорогу обласного значення "Берегово – Бадалово – Вари – Боржава".

"Тендер на ремонт цієї дороги через систему ProZorro відбувся ще 6 квітня цього року. Переможцем визнана компанія ТОВ "ПБС" із Івано-Франківська. 5 червня з переможцем підписано договір на капітальний ремонт дороги. Під тендер виділене фінансування, узгоджене зі Службою автомобільних доріг та Бюджетним комітетом Верховної Ради України. Авансовий платіж здійснюється, як тільки переможець завозить техніку на місце виконання підряду. Згідно з графіком виконання робіт, ремонт мав розпочатися ще 15 червня. Однак ТОВ "ПБС" техніку не завезло і жодних робіт не розпочало", – зазначає Москаль.

Губернатор додає, що така ж ситуація ще по двох дорогах, на яких перемогла ця ж компанія: "Свалява – Мукачево" та "Берегово – Затишне – Кідьош". "Тому якщо в когось із мешканців сіл, що живуть уздовж дороги "Берегово – Бадалово – Вари – Боржава", є бажання влаштувати пікет чи якусь іншу акцію протесту через відсутність ремонту, надаємо адресу переможця тендеру ТОВ "ПБС": м.Івано-Франківськ, вул. Тичини, 8А. А якщо в людей немає бажання їхати до Івано-Франківська, можна пікетувати асфальтний завод ТОВ "ПБС" біля с.Рокосово Хустського району. Ми готові допомогти транспортом", - каже Москаль.

За словами голови ОДА, ProZorro має купу недоліків. По-перше, вона допускає до участі в тендерах різного роду аферистів, які після отримання авансу зникають без сліду. А, по-друге, немає жодного механізму примусити переможця виконувати роботи, по яких він виграв тендери, – це просто не передбачено законодавством. "Єдиний варіант – тиснути на нього громадськістю. Як казав Тарас Шевченко, "…треба миром, громадою обух сталить!..", - радить Москаль.

Нагадаємо, що очікувана вартість капремонту дороги місцевого значення "Берегове – Велика Бийгань – Гут" протяжністю 9,2 кілометра – 31,2 мільйони гривень.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme