UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Андріїв і Щадей витратили на політичну рекламу у Facebook 13 тисяч доларів

Кандидати на міського голову обласного центру дуже активно в соцмережі просувають себе на платній основі

Упродовж виборчої кампанії різні кандидати на посаду міського голови Ужгорода просували свої сторінки у соціальній мережі "Facebook". Наприклад, у сумі кандидати які увійшли до "другого туру" виборів міського голови Ужгорода витратили на рекламу у фейсбуку понад 13 тисяч доларів.  Про це інформує ОПОРА, пише Depo.Закарпаття

ОПОРА проаналізувала, хто із двох кандидатів на посаду голови Ужгорода більше витратив на платну рекламу у фейсбуку. Усі дані для матеріалу вдалося зібрати завдяки звіту Бібліотеки реклами у фейсбуку. Однак зазначимо, що точні дані про вартість політичної реклами, яка не перевищує суму в 100 доларів, там не представлені.

Чинний міський голова Ужгорода, кандидат на цю ж посаду, самовисуванець Богдан Андріїв за весь час існування своєї сторінки у фейсбуку витратив на рекламу 4424 долари. У період із 24 серпня до 7 жовтня зі сторінки за рекламу заплатили 1599 доларів, у період із 9 жовтня по 4 листопада – 2825 доларів. На цій сторінці можна побачити пости, де міський голова розповідає про виконані роботи в місті, плани майбутніх робіт та проектів тощо.

Сторінка кандидата на посаду міського голови Ужгорода від партії "Слуга народу" Віктора Щадея витратила на рекламу із червня 2019 року по 4 листопада 2020 року 8795 доларів, із них за останній тиждень – із 27 жовтня по 2 листопада –356 доларів. Станом на 4 жовтня загальна сума витрат становила 3996 доларів, тобто за період із 4 жовтня по 4 листопада зі сторінки витратили 4729 доларів. Станом на 22 серпня загальні витрати сторінки становили 2711 доларів.

Нагадаємо, Віктор Медвідь перемагає на виборах міського голови Рахова.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme