Жлоб-фест, або Чому не засмакувало ужгородське "сакурове" вино

Розрекламований "Сакура Фест" в Ужгороді розпочався дещо змазано. З цим погоджуються й ужгородці, і туристи, котрих у ці дні в місті чимало

Жлоб-фест, або Чому не засмакувало ужгор…

"Приїжджайте на Закарпаття!" – під таким гаслом в області минають останні кілька тижнів. Не секрет, що весняні місяці для Закарпаття – найвдаліший час у туристичному плані. За це треба дякувати природі за чудесні краєвиди, фантастичні крокуси, нарциси, першоцвіти, а чехам – за ту кількість рожевої краси в Ужгороді – сакури. До слова, цьогоріч милуватися сакурами можна трохи довше – прохолодна весна "стримує" цвіт на деревах, і рожеві квіти на гілках можна бачити вже кілька тижнів поспіль.

Звісно, використати таку можливість і не організувати на цьому фоні дозвілля для туристів і місцевих було би дурістю. Однак, організатори цьогорічного "Сакура Фесту" трохи перестаралися. Варто зазначити, що у 2017 році сакуровий фестиваль зібрав під своє "крило" як і відомі традиційні для цієї пори заходи (до прикладу, відомий масштабний танцювальний конкурс "Uzhgorod Open", популярний серед ужгородців "Майся фест" і інші), так і нові івенти. Серед останніх – фестиваль вина "Sakura Wine". Раз вже все присвячено сакурі, то чому б не запропонувати гостям "сакурове" вино? Звісно, про вино з квітки не йдеться, захід анонсували як фестиваль рожевого вина. Винороби мали би представити свої зразки цього благородного напою.

Одразу зазначимо: на фестивалі вина було мало. Навіть дуже мало. Намети з напоями можна було перерахувати на пальцях, причому більшість з них – так звані "магазинні" вина.

А от підприємців з шашликами, печеною картоплею та іншими "атрибутами" винного фестивалю – вдосталь. Туристи, які прийшли продегустувати та прихопити з собою "сакурового", ходили розчаровані і трохи здивовані, адже таке вино вони можуть придбати у будь-якому магазині (зазначимо, що все ж деякі пляшки "забрендували" під фестиваль). Але навіть не через це фестиваль назвали провальним.

З відкриттям свята на нього запровадили платний вхід – 30 грн. Для цього територію фестивалю буквально обнесли металевою сіткою.

фото - korzonews

А всередині металевої клітки ("звіринця", як назвали конструкцію у мережі) - і славнозвісне вино, і закуски. З останніми, до речі, все було набагато цікавіше - пропонували і сири, і м'ясні вироби, і, навіть, устриці.

Отже, плату за вхід брали фактично ні за що – просто, щоб пройтися вулицею (у центрі!) Ужгорода. На відкритті, до слова, побували і представники міськради. Чи платили вони за вхід – невідомо.

Після того, як платний вхід і такі організаторські "фішки" викликали хвилю гнівних постів, обурень і жартів у соцмережах, "таксу" скасували. Але репутацію фестивалю вже було "підмочено": прозвали захід "Жлоб-фест."

Варто зазначити, що вже за кілька днів у рамках "Сакури Фесту" стартує ще один винний фестиваль - традиційний "Сонячний напій". Залишається сподіватися, що він виправдає своє "винну" місію і подібних промахів вдасться уникнути.

Загалом, "Сакура Фест" позиціонується як різноманітний фестиваль - із мистецькими, культурними, сімейними, спортивними, гастрономічними заходами. Можливо, організаторам варто робити акцент не лише на "безпрограшних" алко- і бограч-івентах, а більше рекламувати саме культурну складову.

До прикладу, всеукраїнський фестиваль тетрального мистецтва "Під цвітом сакури" стартував чудовою виставою "Поле крові", у якій одну з головних ролей зіграв Остап Ступка.

фото - uzhgorod.net.ua

А поки "Сакура Фест" набирає обертів. Залишається сподіватися, що продовжиться він більш вдало і, зрештою, залишить по собі приємний післясмак. У тому числі, і вина.

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme